duminică, 19 martie 2017

Din 14 zile (5)

A fost o sâmbătă între nori și soare. Puteam alege lumina sau puteam rămâne înnourată. Nu întâmplările m-au dus către una sau alta, ci  dorința mea. Am ales să mă joc cu formele pe care norii le prindeau când se spărgeau în razele de soare. Tot felul de chipuri care au sau nu asemănare cu cele cunoscute.
N-am rămas prea mult așa, că mai aveam și altele de explorat. Mai aproape de pământ.
Niște oameni și câinii lor. Sau invers, încă nu mi-am dat seama. Un șofer care și-a lăsat mașina întinsă lasciv peste vreo trei locuri de parcare. Că așa vreau eu...
Și ceva între cer și pământ. Un aeroport. Oameni îmbrățișându-se. Mă joc de-a ghicitul. Nu-i chiar așa de greu. Le urmărești ochii și gata! Ai înțeles cine și cum își sunt.
Și acum pentru voi.


Întrebarea 5: Ce vă sugerează trunchiurile de copaci din fotografie? Lăsați-vă în joc. A fost o sâmbătă între nori și soare.

2 comentarii:

Decebal Scorillo spunea...

E clar,e un nud de femeie cercetând în oglindă ceea ce ar mai fi de depilat...

Alina spunea...

Primul gând m-a dus la capul unui cal, cu coama-i răvășită nici udă, nici bine uscată privindu-ma atent cu un ochi... si-mi pare vesel când mă-ndrept spre el. Razele soarelui ne bine dispun..., astăzi vom călători împreună. Până când? Până unde? Până unde ne vom simți cel mai bine!