vineri, 23 iulie 2010

În tabără

Adăugaţi o legendă
Pentru echipa Aed Ludens, verile înseamnă "de-a jocul", cu ritmuri, dans, teatru şi imagini. Câţiva oameni mari, actori, artişti, psihologi şi mulţi copii, adolescenţi şi tineri care, conform regulamentului taberei, "creează şi se distrează împreună".
Săptămâna 11-17 iulie 2010 a fost specială. În primul rând pentru că întreaga organizare a acestei serii s-a făcut împreună cu Fundaţia Blue Heron, despre ale cărei acţiuni ştiam de mai multă vreme, dar cu care abia acum am reuşit să colaborăm din plin. Apoi, pentru că participanţii erau studenţi sau masteranzi din Iaşi, Timişoara, Constanţa.
Diferiţi şi frumoşi, toţi cu trasee de viaţă dintre cele mai sinuoase, cu întâmplări şi amintiri apăsătoare, dar cu o lumină pe care ţi-o dau speranţa, încrederea în oameni şi curajul de a încerca.
N-am să spun nume, nici vreo frântură de poveste. Mă gândesc doar la bucuria fiecăruia dintre ei la vederea cailor din centrul de echitaţie, la amestecul de teamă şi dorință înainte de a urca în şa, la râsul plin când le propuneam jocurile de pe pajiştea din faţa complexului, la emoţiile noastre, ale tuturor, în seara de foc de tabără.
Nu ştiu exact cu ce au plecat în suflet tinerii Blue, ştiu însă despre mine că e prima oară când nu reuşesc să aştern simplu şi repede pe hârtie impresii. Ar fi trebuit să deschid  computerul şi să scriu despre senzaţii, emoţii, întâmplări. Sau să scriu în grabă pe un colţ de hârtie cuvinte cheie care apoi să-mi amintească momentele care le-au generat.
Nu s-a întâmplat aşa, n-am înteles la început de ce. Scriind acum, înteleg. Era mult, copleşitor aproape.
Au trecut câteva zile şi imaginile, cuvintele s-au aşezat altfel. Din copleşitor, totul a devenit cald. Vreau să pot şi să ştiu cum să le mulţumesc pentru ce s-a schimbat profund şi fără întoarcere în universul meu de valori.
Cu drag, pentru voi toţi,
Daniela

Niciun comentariu: