luni, 26 ianuarie 2009

Joc


  • Mă fotografiez. Mă joc de-a 20, de-a 40, de-a.


  • Mă gândesc că trebuie să aleg o vopsea bună, cu care să mă joc de-a "lumini şi umbre".
  • Adrian filmează. Pândesc printre crengile dezgolite frânturi de mişcări, lumini galbene şi alb fosforescent. Oameni mari care se joacă pe prispa unui conac: Fanny Ardant, Olga Tudorache, Ion Besoiu, Adrian Păduraru, Tudor Istodor. Carele de filmat sunt trase pe pajiştea din faţa vechiului conac. E sfârşit de octombrie, pomii mai au încă verde şi ici-colo câte un fruct încăpăţânat. Geamurile de la mansarde, închise greu de ani, poartă niște perdele vechi, îngălbenite. Ce poveşti or fi fiind în casa, în livada, în pădurea asta? Cine s-a bucurat cândva de frumuseţea de aici? Un grof ungur, îmi spune un bătrân al locului. Cu năduf. Acum sunt toţi acolo, oameni mari jucându-se serios. Eu sunt "dincolo", întotdeauna locul din care se vede altfel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt de parere ca ar trebui sa scrieti, macar pentru un grup restrans de cititori, o carte.. de orice dimenstiune... in cazul in care ar facut asta deja :D mi-ar face placere sa citesc
Manescu (Purice) Alexandru :)